Anlaşmalı Olduğumuz Kurumlar

Klinik Donanımlarımız

Cihazlarımız

ODYOMETRE

İşitme kaybı, Kulak çınlaması, Vertigo hastalarında saf ses işitme eşikleri, konuşma testleri, yüksek frekans işitme testleri, çınlama testleri, eşik üstü testler

TİMPANOMETRE

Orta kulak basınç ölçümü, Akustik refleks testleri, Yüz felcindetopografik analiz,

HALİTOMETRE

Ağız kokusu ölçümü, nefes kokusu testleri, laktuloz nefes testi, üre nefes testi, koku algılama testleri

KABLOTOR PLAZMA TEKNOLOJİSİ

Uyku apnesi, Alerjik rinit, Bademcik, Geniz eti hastalıkları

PLAZMA ESTETİK CİHAZI (BEAUTYTECK)

Yüz gençleştirme, leke tedavisi,

T-LAB PRP KİT

Tüm estetik ve tedavi amaçlı PRP uygulamalarında insan vücudunazerkedilebilir sertifikasına sahip Sağlık Bakanlığından onaylı Clas2bbelgeli kit kullanılmaktadır.

PRİCK TEST ALERJENLERİ

Allergo makasına ait alerjenlerle tek kullanımlık steril multitest aplikatörleri kullanılarak deri testleri yapılmaktadır.

EKG

Sistemik hastalıklara bağlı işitme kayıpları, baş dönmesi ve kulakçınlamalarında, alerji hastalarında immunoterapi ve gerekli olan durumlarda kullanılmak üzere

OTOAKUSTİK EMİSYON TESTİ

İç kulak işitme değerlendirmesi, ani işitme kaybı, kulak çınlamasında iç kulak hasar tespiti

ABR

Beyin sapı seviyesine kadar işitme yollarının değerlendirilmesi gereken hastalıklar, işitme kaybı, kulak çınlaması, yüz felci, başdönmesi, beyin tümörleri, zihinsel engellilerde işitmedeğerlendirmesi.

VNG VİDEONİSTAGMOGRAFİ

Beyin ve beyin sapı testleri

VHİT (VİDEO HEAD İMPULSE TEST)

Baş dönmesi hastalarında yarım daire kanalları ve denge sinirlerinindeğerlendirilmesi.

VEMP

Baş dönmesi hastalarında iç kulak sıvıları ve işitme ve denge sinir bağlantılarının test edilmesi, Meniere Hastalığı, kulak çınlaması

ELEKTROKOKLEOGRAFİ

Baş dönmesi hastalarında iç kulak sıvıları ve işitme ve denge sinirbağlantılarının test edilmesi, Meniere Hastalığı (kulak tansiyonu),Kulak çınlaması, İşitme kayıpları, Çocuklarda işitme değerlendirmesi

ENDOVİZYON SİSTEMİ

görüntüleme ve kayıt cihazı

FLEKSİBL NASOFARİNGOSKOP

Burun hastalıkları değerlendirmesi, Uyku apnesi değerlendirmesi,Yutma bozuklukları değerlendirmesi.

ELMAS MİKRODERMABRAZYON

Yüz gençleştirme, akne izleri

LOW İNTENSİTY LASER TERAPİ

Alerjik rinit, işitme kaybı, kulak çınlaması.

HİFU

Gıda giderme, istenmeyen yağların giderilmesi, vücut şekillendirme

HİFU LİPO

Yüz gençleştirme kaş kaldırma, kazayağı çizgilerinigiderme, deri sıkılaştırma, ağrı tedavisi

MEZOTERAPİ ve BAKIM ÜRÜNLERİ

Saç ve yüz bakımında saç dökülmesi, akne izleri, güneş lekelerinde dermapenle profesyonel ürünler kullanılarak tedavi

MEZOTERAPİ ÜRÜNLERİ

Yüz gençleştirme, yüz derisinin vitamin mineralbesin ihtiyacı olan ürünlerin mezoterapi ile tamamlanması. Cilt sıkılaştırma, sarkmaların giderilmesi, kırışıklık ve leke tedavisi.

DERMAPEN

İnce çizgilerin azaltılmasıDerinin sıkılaşma ve gerilmesi Akne ve diğer lekelerin tedavisi

Q-SWİTCHED LAZER

Dermis tabakasında kollajeni arttırırıken cilt lekelerini yok eder, dövme ve kalıcı makyajın silinmesinde, güneş, yaşlılık, doğum lekelerini tedavi edilebilmektedir. Cilt yenilemede, gözeneklerinazaltılmasında, yüzdeki yağ dengesinin sağlanmasında, akne ve akne izlerinin tedavisinde de kullanılmaktadırlar.

LED MASKE

Güneş lekelerinde, yaşlanmaya bağlı lekelerde, doku yenilemesinde, cilt bakımında, cilt lekelerinde, akne tedavisinde

VAPOZON BUHAR MAKİNESİ OZON MAKİNESİ

Ozon özelliği sayesinde uygulandığı bölgeyi dezenfekte eder, Cildin nemlendirilmesinde, akne tedavisinde, siyah noktaların giderilmesinde, hücre yenilenmesinde, cildin daha derin temizlenmesini sağlayarak bakıma hazır hale getirir.

ACİL CPR SETİ

Uygulamalar veya hastaya bağlı acil durumlarda kullanılmak üzere bulunmaktadır.

BİYOPSİ SETLERİ

Kulak burun boğaz baş boyun bölgesindeki lezyonların biyopsisi. Küçük yaralanmalarda tedavi. Biyopsiler anlaşmalı olduğumuz uluslararası çalışan kurumsal yapıdaki laboratuvarlarda, alanında çok iyi hocalar tarafından değerlendirilmektedir.

NEBULİZATÖR

Alerji tedavisinde, atak tedavisinde kullanılmak üzere.

ASPİRATÖR, KÜRETLER VE PENSLER

Kulak kiri temizliği, kulak burun ve boğaz yabancı cisimlerininçıkarılması, Burun kanamaları müdahalesi.